Már megint!

Telepítés után kábé három hónap után jelentkeznek az első gondok a Windows-al, csak úgy nem akar bejelentkezni a hálózatra és nagyon lassú lesz, pedig tudom, hogy nem csináltam semmi rendkívülit. Azt mondják, hogy ilyenkor az a megoldás, hogy újra kell telepíteni és kész. Hiába kerestem a hibát nem találtam. Mondanom sem kell, hogy egyszerre raktam fel a gépre az Ubuntuval és naná, hogy a Linux azóta is stabilan fut! Tehát feltelepíted a Windowst és az első indulásnál a legfürgébb, majd minél több programot akasztasz a nyakába annál lassúbb lesz, és közben hiába takarítasz a regisztrációs adatbázis tele, van olyan programok bejegyzéseivel, amiket már régen kidobtál (akarom mondani letelepítettél). Hiába van naprakész frissítésű vírusülőd, nem talál egy árva férget, trójai falovat stb. Elmented a fontos fájlokat és visszaállítod a rendszert, a teljes merevlemezt (amit lementettem már régen, hisz utálom a hagyományos módszert). Persze mindig kimarad valami és a visszaállítás után látod, hogy a három hónappal ezelőtti levelesládádat tudod böngészni, mert pontosan azt felejtetted el elmenteni. És mégis a Microsoft a király, csak épp nem nekem és nem felvágásképp használom az Ubuntut , hanem pontosan, azért mert tudom, hogy jobb, mint a Windows!

0 comments: