Xtreamer

Egy kicsit eltér az Ubuntutól az alábbi téma mert az Xtreamer médialejátszóról szeretnék egy pár szót írni (mentségemre Linux rendszer fut rajta). Szóval nem szeretek számítógép monitoron filmeket nézni, ezért beruháztam egy ilyen masinára, elsősorban azért mert a legolcsóbb és azt állították, hogy mindent lejátszik. Az első benyomás a bekapcsolás után az, hogy egy kissé zajos a ventilátorja (közepesre szintre állítva), WiFi-vel csatlakoztam a NAS-ra és meglepően tapasztaltam, hogy az ott tárolt FLAC és MP3 zenéket nem játssza le, sőt az ISO-t sem. Felmásoltam egy SD kártyára a zenéket, de a arról sem ment minden FLAC zene (nem tudom, hogy mit kezdene ezekkel a fájlokkal ha külső vagy belső merevlemezt csatolnék/raknék bele). Pozitívum, hogy a DVD minőségű filmeket simán viszi és nagyon jó a képminőség. Ha beszerzek egy jó merevlemez hűtőt és lecserélem a gyárival, illetve megvárom a 2.0 firmware-t akkor szerintem teljes értékű lejátszó lesz.

0 comments: