Ubuntu 12.04. Precise Pangolin

Másfél hónappal ezelőtt döntöttem úgy, hogy feltelepítem az Ubuntu legújabb LTS kiadását (azért csak most mert kényelem és időhiány miatt, áprilistól idáig húztam az időt). Feltelepítés után a Grub-val volt gondom, ugyanis nem találta az indulásnál az Ubit (ezt a problémát a Super Grub Disk-el oldottam meg). A Unity felület tetszik de kell egy kis idő amíg megszokja az ember (még most is keresem az elindított programokat a tálcán). A WiFi is működött azonnal anélkül, hogy guberáltam volna. Ami nem tetszik, hogy sok programot nem tudok feltelepíteni a régiek közül, ilyen pl. a Lightscribe. Egy csomó frissítés telepítése után jöttek a nagyobb gondok, lefagyott a rendszer és villogott a három led a billentyűzeten (Kernelpánik). A mai napig sem tudom mi okozta a hibát (a videó-kártya meghajtóra gyanakszok) de az előző felállásban soha nem csinált ilyet. De nem adom fel könnyen és habár még csak döcög maradok az Ubuntu mellett!

0 comments: