The system is running in low-graphics mode

Megjelenik az új, hosszan támogatott Ubuntu és miután utánaolvasok, videókat nézek hogy mik az újdonságok, sokáig gondolkodok, hogy leváltsam a jól működő, ezelőtt 2 évvel feltelepített változatát vagy sem, hisz időhiányban szenvedek, sőt beállítani az igényeim szerint hetekbe kerül. Végül úgy döntöttem, hogy kipróbálom az újat, egyúttal merevlemezt is cserélek. Letöltöm, feltelepítem, tetszik két nap múlva pedig döbbentem látom, hogy nem indul "The system is running in low-graphics mode". Elő a táblagépet, guglizás előcsalogatom a parancssort, lecserélem a videó meghajtót és újraindítás. Indulás közben a monitor elmegy aludni én pedig maradtam a sötét képernyővel. Tudom videokártyamegható problémáról van szó. Újra keresgélés, szerkesztem a Grub-ot majd sikeresen visszaállítom a rendszert az előző problémához. Végül mindenki kitalálhatja, hogy mi történt, újratelepítés. Kopogjam le de 3 napja szépen muzsikál. Jelenleg Noveou (X.Org X servert használok) és tetszik a 14.04-es verzió.

0 comments: